Η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και ο τζίρος από τις πωλήσεις σε ότι αφορά στις υπεραγορές στην Κύπρο την Μεγάλη Εβδομάδα, καταγράφηκε την Μεγάλη Πέμπτη και την Μεγάλη Παρασκευή.
Της Άντρης Θρασυβούλου
Όπως ανέφερε στο 24news ο Εκτελεστικός Διευθυντής των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιώργος Θεοδότου, οι ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας σε ότι αφορά τις πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση σε σχέση με την περσινή περίοδο, πλην του Μεγάλου Σαββάτου.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου, Μάριος Αντωνίου, αν και τα συνολικά στοιχεία δεν είναι διαθέσιμα μέχρι στιγμής, συγκριτικά με την περσινή πασχαλινή περίοδο υπήρξε μείωση σε ποσοστό 20-25% σε ότι αφορά στην πώληση κρέατος στα κρεοπωλεία των υπεραγορών. Αυτό αποδίδεται στο γεγονός ότι φέτος λόγω κορωνοϊού και των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν, οι πολίτες περιορίστηκαν στα οικογενειακά τραπέζια με αποτέλεσμα τις μειωμένες ποσότητες κρεατικών στο πασχαλινό τραπέζι.
Όπως και πέρυσι, σε ότι αφορά στα κρεοπωλεία των υπεραγορών, οι πωλήσεις στα αμνοερίφια εκτοξεύθηκαν.
Αρτοποιεία: 60 - 65% μείωση στις πωλήσεις
Σε ότι αφορά στα αρτοποιεία, όπως αναφέρει στο 24news ο Πρόεδρος του Παγκύπριου Συνδέσμου Αρτοποιών Κύπρου, Λάκης Σαββίδης, αυτές τις ημέρες και ειδικά την Μεγάλη Δευτέρα όπου παρέμειναν ανοιχτά, η μείωση στις πωλήσεις καλά κρατεί.
Σύμφωνα με τον κ. Σαββίδη, σε σύγκριση με την περσινή πασχαλινή περίοδο, οι πωλήσεις καταγράφουν μείωση 60 - 65% κατά μέσον όρο.
«Βρισκόμαστε σε απελπιστική κατάσταση. Οι πωλήσεις έχουν επηρεαστεί λόγω και των περιοριστικών μέτρων και θα πρέπει να γίνει γρήγορα κάτι ώστε να ενισχυθεί ο σημαντικός εργοδότης στην αλυσίδα της οικονομίας που είναι και τα αρτοποιεία. Απασχολούμε 7,500 άτομα στον κλάδο», τόνισε ο ίδιος.
Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις σε είδη ζαχαροπλαστικής
Πάντως, οι κατηγορίες προϊόντων που έχουν εκτοξευθεί σε ότι αφορά τη ζήτηση στις υπεραγορές αυτή την περίοδο είναι τα είδη ζαχαροπλαστικής, τα πατατάκια, τα ποπ κορν αλλά και οι ξηροί καρποί, ξεπερνώντας τις πωλήσεις σε καθαριστικά, αντισηπτικά και χαρτί τουαλέτας που είχαν παρουσιάσει τη μεγαλύτερη ζήτηση με το έναυσμα της κρίσης του κορωνοϊού.